Sunday, February 3, 2008

Anak Merdeka

Assalamualaikum w.b.t dan salam hormat untuk semua Anak-anak Merdeka khasnya di Wilayah Persekutuan dan Selangor.
Alhamdulillah, Dia memberi izinNya untuk saya mewujudkan laman blog ini, khusus untuk kita...Anak-anak Merdeka saling berinteraksi, bertukar-tukar idea dan maklumat. Please do feel free to send any comments, ideas and anything for our own good..

ikhlas:
zairol66

11 comments:

Nor'asiken Aziz said...

Dengan rasa bangga saya Norasiken (umickin)ingin mengucapkan setinggi-tinggi taniah kepada pasangan Zairol & Monarita yang berusaha menyediakan blog AAMerdeka. Syabas atas usaha anda semuga dengan ada kemudahan utk berintraksi persatuan akan bergerak lebih mantap. Terima kasih Jasa mu dikenang.

zairol said...

Alhamdulillah... harap laman blog ini akan dapat digunakan sepenuhnya, khasnya untuk berinteraksi, bertukar maklumat dan juga berkongsi cerita dan idea... insya-Allah.

zairol66

Nor'asiken Aziz said...

Akitiviti selanjutnya kita akan adakan treasure hunt, secara berjalan kaki antara Memorial Tunku dan Tun Hussein Onn, bagi mrk yang berpengalaman sila beri idea bagaimana untuk menjalankan program bagi bulan Mac ini, soalan2 serta petunjuk diperlukan oleh itu kita perlu melalui perjalan ini terlebih dahulu mohon kerjasama semua ahli.

umickin

Nor'asiken Aziz said...

Program Senam Seni Malaysia 2008 anjuran KeKKWa & JKKN. Program Senam Seni ini akan dirasmikan Oleh PM Malaysia, Datuk Seri Abdullah Haji Ahmad Badawi pada hari Ahad 17 Februari 2008, 7.30pagi di Dataran Merdeka. Dijangka 13,000 orang peserta akan terlibat yang bakal dicatat dalam Malaysia Guinness Books of Records. Jom joint, saya ambil bahgian, best tau.

Malaysia Boleh !! EZHAR Boleh !!

Mohd Nazrin said...

jsfkAssalamualaikum...Dengan penuh rasa gembira, saya ingin mengucapkan penghargaan dan setinggi tinggi tahniah kepada Abg Zairol & Kak Monarita diatas usaha untuk menhasilkan blog AAMerdeka yang istimewa ini.Adalah menjadi harapan semoga blog AAMerdeka ini akan menjadi pemangkin kepada kecermelangan Persatuan AAMerdeka sekaligus dapat merapatkan lagi hubungan dan kemesraan antara AAMerdeka.

zairol said...

kak ckin... saya minta maaf banyak-banyak sebab tak dapat joint program 17hb. Semoga aktiviti berjalan lancar dan ceria.

zairol66

Nor'asiken Aziz said...

Salam buat semua, semalam 17 Feb terima kasih kpd rakan2 yang menyertaai senam seni di Dataran Merdeka anjuran MyTV3, Lepas ni kita boleh lakukan sendiri dlm aktiviti persatuan seronok juga, sebab dah lama tak meregangkan otot2 yg mula keras. T/k Monarita memberi panduan utk Senam Seni di blog ini juga.

zairol said...

kalau ada gambar-gambar menarik sewaktu anak-anak merdeka menyertai aktiviti senam seni, boleh lah upload kan ke blog ini..

search : blogger
signin : zairolkamal@gmail.com
psswrd : merdeka57

dashboard : click at "Posts", then select "photo" - upload lah.

baik juga, sekurang-kurangnya boleh share the moment with others.

thanx

Nor'asiken Aziz said...

Salam buat semua, mesyuarat Pada Ahad, 2 Mac 2008,jam 2.30 ptg Di Memorial. Harap semua dapat hadir ke mesyuarat kali ini. Ada perkara penting perlu dilakukan bersama. So jumpa di sana, jangan lupa. terima kasih.

Nor'asiken Aziz said...

Assalamualaikum? Bertemu semula setelah kehangatan & demam pilihan raya, utk mereka yang terlibat keputusan telah keluar tiada lagi sibuk menyibuk ok, lama tak jumpa sunyi lah pulak, banyak berita menarik yg telah dikumpul selama tidak bertemu, bagai mana En Zairol & isteri. Bermulalah kesibukan Puan Monarita semuga susses hadapi kerja2 mendatang. Salam hormat utk semua kekawan.

Unknown said...

As Salam semua .. Saya syafiq dari Astro dan bercadang untuk menghasikan dokumentari merdeka .. Bahamian saya boleh menghubungi persatuan a tau kelab anak merdeka ini .. Sia hungi saya di no nor 0193600518